helyzetjelentés

 Hát, gyerekek. Már ha van még itt valaki. Három éve nem írtam blogbejegyzést, és ez a három év egy szép, hosszú út volt azon a közmondásos rolleren. Kicsit félek ezt múlt időbe tenni, mert az univerzum humorérzéke olyan, amilyen - majd keresztbe teszem az ujjaimat.

Bemelegítésnek megtekintettem a draftjaimat, amelyek létezéséről egyébként teljesen megfeledkeztem. Ha kíváncsiak vagytok, miről nem sikerült épkézláb posztot eszkábálnom:

- Karl May-újrafordítások, avagy a delfin diadala (bölcsészkörítéssel és némi gyermekkori nosztalgiával súlyosbítva). Menet közben elvesztettem a fonalat.

- Kicsi, savanyú, de a miénk: kiadói és műfordítói attitűdök a Frankfurti Könyvvásár magyar standján (terepen végzett megfigyelés). Közzétehetetlen, mert beperelnek rágalmazásért. 

- A Retró Meseposzt. Túl sok mindent akartam belepasszírozni.

Szóval, posztot ugyan nem írtam, de mit csináltam helyette?

Nyakló nélkül vásároltam a könyveket, majd csinos halmokba rendeztem őket a lakás különböző pontjain. Aztán ahelyett, hogy ezeket olvastam volna,

    1. Nekiálltam újraolvasni olyan könyveket, amiket már kívülről tudok.

    2. Olyan könyveket olvastam, amikről előre tudtam, hogy nem fognak tetszeni.

    3. Elborzasztó mennyiségű nagyon furcsa fanfictiont olvastam.

    4. Rengeteget picsogtam türelmes és végtelenül jólelkű barátaimnak arról, hogy mindenki mennyire         hülye és milyen rossz könyveket olvasok. Utólag is köszönöm nekik, hogy elleálltak a kísértésnek         és nem löktek be a metró alá. Fogadom, hogy megjavulok!

    3. ???

Szóval, kíváncsi még rám valaki?

Share:

2 megjegyzés: